Shop Mobile More Submit  Join Login
IM CUTE HUG ME by DevilsClap IM CUTE HUG ME by DevilsClap
another practice sketch for just mainly face so you can totally ignore everything else there.

its terrible that I never noticed before that I really suck at drawing faces I needed several attempts here to get the eye right...
;~;
as usual no critique because its just a sketch..
nothing else wants to turn out properly anymore because of this face thing

Wacom Bamboo Tablet
in Paint Tool SAI
Brush Tool for drawing
Add a Comment:
 
:iconwyntry:
Wyntry Featured By Owner Jan 24, 2011  Hobbyist Artist
Akito! Awesome job.
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
thanks ;3;
Reply
:iconwyntry:
Wyntry Featured By Owner Jan 25, 2011  Hobbyist Artist
Anytime.
Reply
:iconthe-mystery-dragon:
The-Mystery-Dragon Featured By Owner Jan 20, 2011
zu gern ^_^
Reply
:iconfriend2alex:
friend2alex Featured By Owner Jan 17, 2011  Hobbyist General Artist
Oh wow the face is really cute,
I don't see anything wring with the sketch.
Oh You finally got a tablet. Hoary! :la:
Reply
:iconsheeda1712:
Sheeda1712 Featured By Owner Jan 16, 2011  Student Digital Artist
Can I hug him?
I wanna hug Agito :hug:
Reply
:iconiliketoast911:
ILikeToast911 Featured By Owner Jan 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol why did it take me so long to notice you'd uploaded this...
I didn't know you got a tablet! :la:
That exression is so sweet even sugar can't compete with it. You draw faces so wonderfully, I see no fault in them and I wish you would too ;w;
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
I thought my faces werent bad but then my friend said something about them and suddenly I really see how bad they are on half of my pics
this one wasjust trying to practice and focus more on the face so thats maybe why it looks ok..
Reply
:icontrinitynight:
TrinityNight Featured By Owner Jan 15, 2011
Awww! He looks so freaking cute! I wanna hug him now xD lol
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
yes lets hug him XD and kidnap him
Reply
:icontrinitynight:
TrinityNight Featured By Owner Jan 16, 2011
I'd kidnap him and cuddle him constantly lol xD

I dont see how Kaito (that ass!) could bring himself to shot rubber bullets at that poor boy! (well...technically it was Agito but...I still blame Kaito lol)
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
I dont like Kaito at all <_<;;;
he is so strange -3- I wanna slap him

aww ok if you kidnap him I will uhm...kidnap Spitfire lol X'D
Reply
:icontrinitynight:
TrinityNight Featured By Owner Jan 16, 2011
I dont like Kaito or Yayoi >< -shudders-

I'll only kidnap him long enough to figure out a way to separate Agito/Akito/Lind...then I'll share Lind and Akito xD lol
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
I dont like them either

I want Spitfire or Akito yeah lolol
Reply
:icontrinitynight:
TrinityNight Featured By Owner Jan 16, 2011
Omg finally! Someone who at least agrees with the yayoi thing! ><

I love all the characters really (except Kaito and Yayoi) but mainly Agito lol
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
Im honest I dont like most girls
I like Simca and Ringo and Emily but the other 2..3? who live with Ikki (or who Ikki lives with) I dont like them I hate them so arghhhh :iconimragingplz:
Reply
(1 Reply)
:iconalicerossi:
AliceRossi Featured By Owner Jan 15, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Naprawdę uroczy ^^
Reply
:iconneversprout:
Neversprout Featured By Owner Jan 14, 2011
:huggle:
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 15, 2011  Hobbyist Digital Artist
:la:
Reply
:icontigernighthawk:
TigerNightHawk Featured By Owner Jan 14, 2011
certainly looks cute ;)
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
yay Im glad thanks ;A;
Reply
:icontigernighthawk:
TigerNightHawk Featured By Owner Jan 14, 2011
your welcome
Reply
:icontheartof-pro:
TheArtof-Pro Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
-Hugs.- O_o.
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
:la:
Reply
:icona-c-l:
A-C-L Featured By Owner Jan 14, 2011
Agito! He looks great. I really love his expression and pose.
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
thank youuu ;A;
Reply
:iconloiriculos:
loiriculos Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Traditional Artist
very cute
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
thanks!
Reply
:iconpheonixzutarianninja:
pheonixzutarianninja Featured By Owner Jan 14, 2011
adorable!!! you definitely don'y suck at faces. its really nice! :D i wanna hug her >.<
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
thank you ;3;
its a ..he xD;
Reply
:iconpheonixzutarianninja:
pheonixzutarianninja Featured By Owner Jan 14, 2011
lol sry.. ^^;
still cute!! :XD: :D
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
dont be sorry xD
Reply
:iconpheonixzutarianninja:
pheonixzutarianninja Featured By Owner Jan 14, 2011
:)
Reply
:iconxxradiantthunderxx:
xXRadiantThunderXx Featured By Owner Jan 14, 2011   Digital Artist
There's nothing wrong with the faces you draw. But it's still adorable non the less <3
The expression is so cute *-* <3
Reply
:icondevilsclap:
DevilsClap Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
its supposed to be all about the expression
;~;
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 14, 2011
Image Size
1.1 MB
Resolution
776×788
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,253 (1 today)
Favourites
70 (who?)
Comments
45
×